Leírás
AGT Combo Type1 Easy elektromos autó töltőkábel (aktív) 230V/400V
AGT Combo Type1 Easy, egy hordozható Type1 csatlakozóval szerelt váltóáramú töltőállomás.
1.2 - 7.4 kW-ig szabadon állítható a töltő teljesítménye.
Lehetővé teszi elektromos autója biztonságos töltését bárhol, ahol a CEE 16/32A ipari vagy háztartási konnektor (schuko) aljzat áll rendelkezésre. A töltő könnyen elfér a jármű csomagtartójában. Tartalmaz egy 3 méteres fix kábelt Type1-es csatlakozóval a végén, amely közvetlenül az autóhoz csatlakoztatható.
Opcionális kiegészítőként 5, 10 vagy 15 méteres hosszabbítóval igény szerint megtoldható. Többféle adapterrel minden típusú áramforrásra csatlakoztatható.
Állítható áramerősség: 6 - 32 A-ig amperenként állítható vagy kapcsolólóval a következő értékek választhatók:
- Alaphelyzetben 12A
- Bekapcsolva 32A
Type1-es töltőcsatlakozóval rendelkező elektromos autó típusokhoz ajánlott: Nissan Leaf, Nissan e-NV200, Citroen C-Zero, Peugeot ION, Mitshubishi i-Miev, Mitshubishi Outlander PHEV, Kia Soul EV, Ford Focus Electric, Ford C-Max Hibrid, Fiat 500e (USA modell), Opel Ampera, Toyota Prius PHEV, Renault Fluence Z.E., Renault Kangoo Z.E. (2011 - 2015-ig), Tesla Roadster, Fisker Karma
Ajándék hordtáska
Minden töltőkábel mellé ajándékba adunk egy praktikus hordtáskát, ami a kulturált elhelyezést szolgálja a csomagtartóban.
Technikai információk:
- Könnyű, helytakarékos, egyszerű megoldás elektromos autó bármilyen csatlakozóról való töltésére
- J1772 Mode2 szabványnak megfelelő biztonságos töltés
- Falra szerelhető töltőként is funkcionál
- Állítható töltőáram erősség: 6A - 32A-ig amperenként
- Üzemi feszültség: 230V/400V
- Üzemi hőmérséklet: -30 °C -tól +50 °C-ig
- Vízálló (esőben is használható)
- CE tanúsítvány
Paraméterek
Terméktípus | Mobil-Hordozható töltők |
Kábel hossza | 3 m |
Hálózati csatlakozó | Ipari dugvilla (CEE) |
Autó oldali csatlakozó | Type1 |
Üzemi feszültség | 230 / 400 V |
Fázisok száma: | I. fázis |
Áramerősség | 6 - 32 A |
Teljesítmény (AC) | 1.4 kWh - 7.4 kWh |
Wi-Fi kapcsolat | Nem |