Leírás
Termékadatok:
- Kompatibilis típusok:
- BMW 3, E36 (1990-1998):
- Business CD
- Professional
- BMW 3, E46 (1998-2006):
- Business
- Business CD
- Professional
- Business Navigation
- 4:3 Navigation
- 16:9 Navigation (17 Pin)
- BMW 5, E39 (1995-2000):
- Business
- Business CD
- Professional
- Professional CD
- 4:3 Navigation
- 16:9 Navigation
- BMW 7, E38 (1999-2001):
- Business CD
- Professional
- 4:3 Navigation
- BMW X5, E53 (2000-2006):
- 4:3 Navigation
- BMW Z3, E36/7 (1995-2002):
- Business CD
- Z8 E52 (2001-2002):
- Business CD
- BMW K1200LT (1997-2004):
- Professional 2000
- BMW R1200LT (1997-2004):
- Professional 2000
- Rover 75
- 4:3 Navigation
- Range Rover L322 (2002-2004):
- Megjegyzés: DSP-vel (Digital Sound Processor) felszerelt fejegységek nem kompatibilisek.
- Külső CD-tár vezérlőképesség szükséges.
- Csatlakozás:
- Kábeles csatlakozás, nem pedig FM sugárzóval, garantált Hi-Fi minőség
- Beszerelése a gyári kábelköteg megbontása nélkül lehetséges
- BMW 17 Pin csatlakozóval szerelt rádiókhoz.
- Kormánytávvezérlés: Gyári fejegységről és a gyári kormány távirányítóról vezérelhető
- AUX: Opcionális - Igen, 3,5mm jack (Külön megvásárolható, CABL-AUX)
- USB: Igen, USB Stick/ Kártya olvasó/ Merevlemez
- SD: Nincs
- iPod: Opcionális - Igen, (iPod dock kábel külön megvásárolható)
- Kompatibilitás:
- iPod Classic, iPod (4. generáció)
- iPod nano(1-6. generációig), iPod mini
- iPod Photo 4G, iPod Video 5G
- iPod Touch (1-3. generációig)
- iPhone, iPhone 3G / 3GS / 4 / 4S
- Lejátszható formátumok: MP3/WMA/WAV/OGG/M3U/PLS
- Tartozékok:
- Központi egység
- Kábel köteg
- Használati útmutató
Csatolt dokumentumok
Jótállás
Erre a termékre 2 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén.
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, a termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:
Dension Kft. 3060, Pásztó, Fő út 145.
A hibásnak vélt terméket vagy a központi szervizbe vagy a viszonteladó címre kell visszajuttatni.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.