Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
2.915 Ft (2.295 Ft + ÁFA)
Menny.:db

A képek bizonyos esetekben illusztrációk! Kérjük, minden esetben a leírásra hagyatkozzon. Amennyiben bizonytalan, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Lotus üvegtisztító 600 ml

Ár:
2.915 Ft (2.295 Ft + ÁFA)
Menny.:db

Tisztítson meg bármilyen üvegfelületet könnyen és tökéletesen, a Glass Sparkle segítségével, amely egyszerű és gyors megoldás a tökéletes kilátás érdekében. A gyémánt tisztaság bármilyen üvegfelületen elérhető a prémium minőségű termékkel, amelyben a Lotus-tól jól megszokott különleges nanotechnológiával találkozhat. Megszabadítja a szélvédőt, vagy bármilyen üveges részt a háztartásban is a kosztól, portól, korom lerakódásoktól, rovar maradványoktól és zsíros szennyeződésektől. Alkoholmentes tisztítószer a kristálytiszta kilátásért.

Cikkszám: 2200010|81
Vonalkód: 2000000043265
Gyártó: Lotus Cleaning
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 1.390 Ft

Leírás

Termékadatok:

  • Kiszerelés: 600 ml
  • Használati utasítás:
    • Soha ne használd tűző napon, vagy felhevült felületen!
    • Használat előtt alaposan rázd fel a terméket!
    • Permetezz egy keveset a megtisztítani kívánt felületre
    • Hagyd néhány másodpercig hatni a szert
    • Egy tiszta mikroszálas törlőkendővel töröld szárazra és tisztára a kezelt felületet

Csatolt dokumentumok

Jótállás

Erre a termékre a forgalmazó a törvényben előrít 2 év kellékszavatosságot vállal.

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

Jótállás, kellékszavatosság

A szavatosság

Kellékszavatosság hatálya alá tartozik minden nem tartós fogyasztási cikk eladási ártól függetlenül.

Szavatosságra a fogyasztók és a fogyasztónak nem minősülő vásárlók is jogosultak.

  • fogyasztók esetén 2 éve
  • fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetén pedig 1 év

Szavatossági panasz esetén a végfelhasználónak, tehát a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba vagy annak oka már az értékesítés pillanatában is fennállt.

Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.

  • A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
  • A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
  • A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.

Elállással akkor élhet a vevő, ha

  • a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
  • e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
  • a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jótállás

A termék nem tartozik törvényben meghatározott jótállási kötelezettség alá.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!